ALGEMENE VOORWAARDEN website www.KonforHome.nl

Artikel 1 Garantie

  1. Op de meubelen uit ons assortiment verlenen wij een volledige garantie van één of twee jaar (afhankelijk van uw aankoop) volgens de Centrale Branche Wonen Vereniging. Op de constructie van onze meubelen ontvangt u een garantie van twee jaar of meer afhankelijk van uw aankoop.
  2. Als gevolg van gebruik kunnen onze meubelen sporen gaan vertonen zoals het vormen van plooien, het verkleuren en pillen van stof of het werken van hout. Deze gebruiksverschijnselen vallen buiten onze garantie.
  3. Ontstaat er onenigheid over de door ons verleende garantie, dan is het beide partijen toegestaan een onafhankelijke deskundige in te schakelen.
  4. De meubelen uit onze outlet- en show-collectie zijn voor verkoop al in gebruik geweest als showroomproduct. Daardoor kunnen wij op deze modellen geen garantie verlenen. Ook op modellen die met korting zijn afgenomen wordt geen garantie verleend.
  5. Heeft u een gebrek geconstateerd bij aflevering van uw bestelling? Dan kunt u dit uiterlijk binnen drie dagen per e-mail aan ons laten weten. Daarbij is het noodzakelijk een foto van het defect bij te sluiten.
  6. Indien mogelijk herstellen wij het door u gemelde defect. Als dit nodig is geeft u ons daarvoor maximaal drie maal de gelegenheid. 
  7. Mocht dat gewenst zijn, dan schakelen wij de fabrikant van uw meubel(en) in om uw klacht af te handelen. Vanzelfsprekend blijven wij eindverantwoordelijk.

Artikel 2 Bestelling

  1. Heeft u een wijziging op uw
    bestelling? Dan dient u deze binnen 24 uur aan ons door te geven.
  2. Konfor Home heeft altijd het
    recht om (een deel van) uw bestelling niet te accepteren.

Artikel 3 Levertijd

  1. Veel van onze artikelen worden
    op bestelling gemaakt. Daardoor kunnen wij nooit een exacte levertijd aangeven
    en ontvangt u van ons altijd een verwachte levertijd.
  2. Het kan voorkomen dat artikelen
    eerder geleverd worden dat de aangegeven levertijd. Indien u dit niet wenst
    kunt u dit vooraf bij ons aangeven.
  3. Bij levering zijn wij
    afhankelijk van onze fabrikanten en leveranciers. Daardoor kan een extra
    termijn in levertijd voorkomen.
  4. Is uw bestelling onjuist
    geleverd? Dan zorgen wij natuurlijk voor een oplossing. Daarbij is een nieuwe
    levertijd van kracht.

Artikel 4 Levering

  1. Indien uw bestelling uit
    meerdere meubelen bestaat kunnen wij deze bestelling in meerdere bezorgingen
    aanleveren. Indien u dit niet wenst geeft u dit vooraf aan.
  2. Als extra service worden de
    door u bestelde meubelen bij uw woning naar binnen gebracht. Uiteraard is het
    uw verantwoordelijkheid dat de toegang van uw woning passend is voor deze
    meubelen.
  3. Bij het naar binnen brengen van
    de door u bestelde meubelen zijn wij vanzelfsprekend voorzichtig. Omdat het
    naar binnen brengen een extra service is zijn wij echter niet aansprakelijk
    voor eventuele schade aan vloeren of muren. Wel zijn we aansprakelijk voor
    eventuele schade aan uw meubelen.
  4. Is het niet mogelijk uw
    meubel(en) op een normale wijze of via een trap, takel of verhuislift naar
    binnen te brengen? Dan gebeurt het op een andere wijze, in overleg. Wij zijn
    dan echter niet meer aansprakelijk voor eventuele schade aan uw meubel(en).
  5. Indien uw meubel(en) via een
    trap bezorgd dienen te worden dan kan tot tot en met de vierde verdieping. Er
    dient vanzelfsprekend wel voldoende ruimte te zijn voor vervoer naar boven en
    het meubel dient niet te zwaar te zijn.
  6. Heeft u een verhuislift,
    glaszetter of takel nodig voor het naar binnen brengen van uw meubel(en)? Dan
    zijn deze eventuele extra kosten voor u.
  7. Wij zijn niet verantwoordelijk
    voor het opruimen en of meenemen van het verpakkingsmateriaal van uw meubel(en).

3.
Heeft u meerdere producten besteld en wilt u een deel levering? Wij kunnen uw
bestelling verspreid over meerdere momenten leveren. Daar zijn echter wel
kosten aan verbonden.

4. Kunt u uw bestelling nog niet
ontvangen? Dan slaan wij uw meubelen graag voor u op. Dat is gratis tot
uiterlijk twéé weken na aankomst in ons magazijn. Na deze periode rekenen wij vijfentwintig
euro per week voor het opslaan van uw meubelen.

5. Heeft u een outlet-, voorraad- of
showmodel besteld? Dan dient u dat binnen twee weken af te nemen. Is dat niet
mogelijk, dan berekenen wij u per week vijfentwintig euro extra opslagkosten.

Artikel 5 Prijs en betaling

  1. Al onze artikelen worden
    geleverd tegen de op het moment van aankoop geldende prijzen.
  2. Is het aan u geleverde artikel
    niet in orde dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een oplossing. U dient uw
    aankoop in dit geval wel te betalen. Indien de levering van uw artikel wordt
    uitgesteld kunnen wij ook uw betalingstermijn opschorten. 
  3. De door u bestelde meubelen zijn
    eigendom van Konfor Home zo lang ze niet volledig betaald zijn.
  4. Indien u niet voldoet aan uw
    betalingsverplichting verhogen wij het totaalbedrag van uw bestelling met tien
    procent. Dit is exclusief de kosten voor een eventuele incassoprocedure.
  5. Indien u een bestelling
    annuleert van artikelen die niet onder herroepingsrecht vallen rekenen wij
    vijftig procent van de aankoopsom.

Artikel 6 Herroeping

  1. Veel van de door ons geleverde
    artikelen worden op maat en naar wens gemaakt. De productie van deze artikelen
    vindt plaats na bestelling en daarom geldt bij deze artikelen altijd een
    levertijd. Op deze artikelen geldt daarom geen retourrecht. Artikelen die niet
    zijn uitgezonderd van herroepingsrecht en die op afstand besteld zijn kunnen
    wel binnen veertien dagen retour gezonden worden.
  2. Wilt u gebruik maken van het
    herroepingsrecht? Zorg er dan voor dat u de verpakking van uw artikel bewaart
    en ga zorgvuldig om met het product. Bij het ontbreken van de verpakking of
    schade aan het product kunnen wij u kosten berekenen.
  3. De gemaakte kosten voor het
    retour zenden van uw bestelling zijn voor uw rekening.

Artikel 7 Website en informatie

  1. Niets op onze website mag
    zonder onze toestemming door derden worden gebruikt.
  2. Gebruikers van onze website
    kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de informatie die op de
    website wordt geboden.
  3. Alle informatie die wordt
    geboden is onder voorbehoud van typfouten, vergissingen, prijswijzigingen en
    ontwikkelingen op de markt.
  4. De door ons getoonde
    afbeeldingen zijn puur ter illustratie.
  5. De getoonde maten van onze
    producten zijn ter indicatie. Bij het definitieve artikel kunnen deze maten
    ongeveer drie procent afwijken.

Alle rechten zijn voorbehouden aan:

KonforHome.nl

Konfor Home Capelle B.V.

Molenbaan 1

2908 LL Capelle aan den IJssel

KvK 76146405

NL860523925B01

 

 

 


 

Klik hier voor de CBW algemene voorwaarden