Onze winkels zijn weer open!

Veel gestelde vragen

Bestellen

Konfor Home heeft in diverse specialisten en adviseurs klaarstaan om u te helpen bij het kiezen van de meubels die bij uw interieur passen! Wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze en geven u graag advies over onze producten en het onderhoud hiervan.

Bekijk winkels

Heeft u een vraag over een product die u heeft gezien? Wilt u meer weten over kleuren, materialen of afmetingen, of een ander advies bij uw aankoop? Neem dan contact met ons op.

Veel van onze producten hebben wij op voorraad. Op onze sociale mediakanalen zoals Facebook en Instagram kunt u met ons meekijken naar onze huidige voorraadmodellen. Deze worden niet op de website vertoond of verkocht i.v.m. de snelle voorraadwisseling.

Voorraadmodellen
Deze kunt u direct zelf afhalen, hiervoor wordt u doorverzen naar een afhaalpunt of winkel waar uw product klaarstaat. Mocht u deze geleverd willen hebben, wordt er met u een bezorgafspraak ingepland. Dit kan vaak al binnen 2 weken.

Op-maat
Heeft u gekozen voor een meubel op maat in eigen kleur en/of afmeting, dan vragen wij om een beetje meer geduld. Het meubel wordt in productie genomen en wordt voor u speciaal gemaakt. Dat duurt eenmaal iets langer en heeft u wel een meubel dat aan uw woonwensen voldoet. Wij houden hierbij een standaard levertijd aan van 12 tot 17 weken, deze zijn ter indicatie en kunnen afwijken.

U krijgt een automatische sms om een afspraak in te plannen wanneer uw meubel gereed is.

Outletartikelen
Deze bezorgen wij niet en kunnen alleen afgehaald worden bij de desbetreffende winkel of afhaalpunt.

Wanneer u een bezoek brengt in een van onze winkels staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor u klaar en kunt u terecht met alle vragen. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar via Instagram of Facebook of via de mail info@konforhome.nl.

In de zoekbalk vindt u een slot en begint deze altijd met ‘https://‘. U maakt verbinding met onze webwinkel over een beveiligde connectie en bent afgeschermd voor onbevoegden.

Bezorgen & Afhalen

Kiest u voor bezorging & montage? Dan worden uw meubelen tot 3 hoog bezorgd in het desbetreffende gebouw, voor hogere verdiepingen wordt er een extra toeslag berekend voor het extra belastende werk. Onze bezorgdienst brengt geen extra kosten in rekening als uw meubelen met de lift mee naar boven kunnen (hoger dan 3 etages).

Mocht het niet mogelijk zijn om uw meubels via de trap of lift naar boven te brengen, dan is een verhuislift vaak een mogelijkheid. De kosten hiervan komen voor uw eigen rekening en verschillen deze per regio. U bent zelf verantwoordelijk dat de meubels door uw ingang en/of voordeur etc. passen.

U betaald hierbij voor het bezorgen, de montage krijgt u als gratis service erbij. Nadat de meubelen op de plek is gemonteerd kijken ze samen met u alles na. Mochten er gebreken zijn worden deze ook vermeld in het serviceformulier, als de controle is afgerond kunt u tekenen voor ontvangst.

Toch niet tevreden
Heeft u achteraf toch nog wat gezien wat u niet bevalt? Dan kunt u hiervoor een mailtje sturen naar service@konforhome.nl met uw ordernummer, foto’s. en beschrijving. De klantenservice reageert doorgaans binnen 5 dagen (uiterlijk 14 dagen).

Wij werken altijd met verwachte levertijden! Dit omdat uw bestelling in productie gaat. Dit geldt in zowel in de winkels als in de Webwinkel.
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u een orderbon en nemen wij uw order in productie. Onze huidige levertijden zijn 12 tot 17 weken, wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een maximale levertijd van 20 weken.

Bezorgadres
Uw meubels worden bezorgd op het adres wat bij ons bekend staat. Is uw adres gewijzigd of wilt u deze ergens anders laten bezorgen, dan kunt u dit doorgeven via de klantenservice 085 049 1425 (NL). Doe dit minimaal 5 dagen voor levering.

Bezorgdatum
De bezorgdatum wordt altijd in overleg met u ingepland. Wij sturen u hiervan niet een automatische mail en vragen we u deze te noteren in uw eigen agenda, mocht u een bevestiging per mail willen regelen we dat graag. Deze kunt u telefonisch of via de mail aangeven.

Tijdstip van bezorging
Heeft u gekozen voor ‘Levering & montage’? Dan wordt u een half uur van tevoren op de dag van levering gebeld door de bezorgdienst. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd aan te geven.

Heeft u een kleinere artikel besteld? Dan worden deze via Post Nl verstuurd. In dat geval ontvangt u een Track & Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.

Niet thuis bij bezorging
Konfor Home heeft een eigen bezorgdienst, Bent u niet thuis op het moment van bezorging zonder minimaal 3 dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan worden er 150,- in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Een nieuwe bezorgafspraak inplannen kunt u regelen door te bellen naar onze klantenservice 085 049 1425 (NL).

Bezorgdatum aanpassen
Wilt u de gemaakte afspraak verzetten omdat deze niet goed uitkomt om welke reden dan ook? Dit kunt u telefonisch of via de mail (info@konforhome.nl) verzetten. Tot 3 dagen voor levering is deze service gratis. Doet u dit later? Dan zijn de kosten 150,-.

Wij verzetten uw afspraak tot 3x toe, daarna wordt deze verzet met extra kosten van 75,- per keer.

Tijdens de lockdown is het mogelijk om onze voorraadmeubels, showroommodellen en outletartikelen te kopen op afstand en op te halen bij de desbetreffende locatie.

Voor het ophalen van je bestelling hebben we wel een aantal regels:

  • • U wordt per mail of telefonisch benaderd voor het plannen van een afspraak
  • • Betaling vooraf op locatie
  • • Draag een mondmasker
  • • Blijf thuis bij gezondheidsklachten

 

Bij het winkelen van outletartikelen is er geen garantie na de aankoop, wij attenderen u erop deze modellen eerst goed te bekijken.

Konfor Home heeft een opslag waar uw aankopen netjes en gratis geplaatst worden tot het moment van levering.

  • • Opslag tot 1 maand is gratis (vanaf de beloofde leverweek op uw order).
  • • Wilt u de levering langer dan 1 maand uitstellen? Dat is mogelijk. Hierbij komen wel opslagkosten in rekening van 37,50,- per week

Betalen

Bij bestelling in één van onze winkels betaald u minimaal 25 procent van het totale aankoopbedrag. Dit bedrag kunt u betalen met:

  • • Pin of Creditcard (Visa & Mastercard)
  • • Contant

 

Wilt u betalen met een tegoedbon van Konfor Home? Dit kan als u een bestelling plaatst in de winkels. De tegoedbon kan helaas niet online worden ingewisseld.

Uw aanbetaling wordt afgehandeld volgens de regels die zijn opgesteld door de Centrale Woningstichting.

Het resterende bedrag wordt dan bij levering vooraf betaald. De volgende opties zijn mogelijk:

  • • Vooraf via overschrijving (tot 3 werkdagen voor levering).
  • • Vooraf in onze winkels (tot 1 dag voor levering).

In de webwinkel kunt u betalen met:

  • • iDeal
  • • Bancontact
  • • Maestro
  • • Mastercard
  • • Sofort Banking
  • • Betaalplan via Santander
  •  

Wilt u betalen met een Tegoedbon van Konfor Home?
Dat kan als u een bestelling plaatst in één van onze winkels. Deze kunt u helaas niet in de webwinkel gebruiken.

25% aanbetaling (en de rest bij levering)
Wilt u online bestellen? Dan kunt u het hele bedrag in één keer voldoen of kiest u voor een aanbetaling van 25% van het aankoopbedrag. Het resterende bedrag betaald u vervolgens in de winkels (pin, betaalpas of contant) of vooraf bij de levering van uw bestelling (alleen contant mogelijk).

De 25% aanbetaling geldt niet voor online bestellingen  die door pakketdienst van Post NL worden bezorgd.

Achteraf betalen? Kies Betaalplan via Santander.
Wilt u het aankoopbedrag niet in één keer voldoen, dan is het mogelijk om gebruik te maken van onze service ‘Betaal per Maand’ via Santander. U kunt voor deze service alleen kiezen bij een bestelling in onze webwinkel. Wilt u een aankoop doen in onze webwinkel, dan kiest u bij het afrekenen voor het ‘Betaalplan Santander’. Achteraf betalen per maand is niet beschikbaar in de winkels.

  • • Bedragen tussen de €250 tot €8.000.
  • • Zij vragen uw gegevens in te vullen met een aantal foto’s en scans zodat zij uw aanvraag kunnen beoordelen.
  • • U ondertekent daarna deze digitaal met uw iDin.
  • • U ontvangt uw bestelling via de webwinkel, waarna u Santander in maandelijkse termijnen terugbetaalt.


Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail.

Konfor Home werkt samen met Santander om het voor u mogelijk te maken om in termijnen te betalen. Santander is een betrouwbare partner op het gebied van flexibele betaalmogelijkheden. Zij verlenen een persoonlijke kredietlening: tegen een scherp geprijsd rentetarief kunt u bij Santander voor bedragen tussen de 250 en 8.000 euro een lening afsluiten. Met deze lening kunt u door lage maandbedragen af te lossen je aankoop afronden. Let op: geld lenen kost geld.

Meer informatie over Santander: Betaal per Maand en een handige rekentool vindt u hier.

Garantie & Service

De producten van Konfor Home zijn kwalitatief hoogwaardig en daarom heeft u bij ons minimaal 2 jaar garantie op uw producten en 10 jaar constructiegarantie op meubelen. De garantie is echter niet geldig bij normale gebruikerseigenschappen en sporen zoals piling bij banken en oneigenlijk gebruik door eigen schuld, . Wilt u extra bescherming?  Lees hier alles over iProteqt.

Uitsluitingen op garantie
De showroommodellen zijn uitgesloten van de garantie. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en oneigenlijk gebruik zoals het ontstaan beschadigingen door schuld, opzet en geweld.

Klachten
Heeft u ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die u graag aan ons wilt melden? Dat willen we graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Dat kan makkelijk via klacht@konforhome.nl, vermeld daarbij:

  • • Uw ordernummer
  • • Op welk meubel het probleem is ontstaan
  • • Duidelijke probleemomschrijving
  • • De plaats op het artikel
  • • Voeg waar mogelijk foto’s toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto)

U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Service buiten de garantie
Is uw artikel buiten de garantie en heeft u toch een gebrek, dan staan we klaar voor passend advies. Tevens kunt u ook gebruik maken van onze servicemonteurs die ter plaatste veel kunnen repareren. Onze servicemonteurs staan ter beschikbaar voor alle klanten van Konfor Home en worden aangeboden tegen een gereduceerd tarief buiten de garantietermijn. De bezoekkosten zijn €100 (incl. voorrijkosten en uurloon) in Nederland. Zijn er extra materialen of onderdelen nodig dan informeren we u over de mogelijke extra kosten. 

Heeft u een product in één van onze winkels besteld en wilt u de bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan tot 48 uur na het bestellen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 085-049 1425, of via de e-mail service@konforhome.nl onder vermelding van uw ordernummer. Na 48 uur wordt uw bestelling definitief verwerkt en is wijzigen niet mogelijk.

Hier zijn alsnog kosten aan verbonden. Volgens de richtlijnen van het CBW wordt 30 procent van het totaalbedrag gefactureerd tot het moment van levering is afgesproken. Als de leverdatum al was vastgelegd, brengen wij 50 procent van het totaalbedrag aan annulerings- of wijzigingskosten in rekening.

Het is niet mogelijk om na levering uw meubels te ruilen of te retourneren als alles is geleverd zoals afgesproken. 

Winkels

U kunt gratis parkeren in:

  • • Amsterdam winkelcentrum Akerpoort
  • • Capelle aan den IJssel
  • • Schelle (België)
  • • Tongeren (België)

 

In Amsterdam Vila Arena en Rijswijk is het alleen mogelijk om betaald te parkeren in de garage of bij de aangewezen parkeervakken.

De openingstijden verschillen per winkel. De actuele openingstijden vindt u hier.

Privacy

Konfor Home respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Voor informatie en mediaverzoeken kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing & Communicatie via marketing@konforhome.nl. 

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelwagen.