Bestellen kan via 06 2190 54 70 (NL) of +31 621 90 54 70 (BE) van 10:00 tot 17:00 uur • Langskomen op afspraak is mogelijk! Bekijk Contact pagina

Veel gestelde vragen

Bestellen

Persoonlijk advies in onze winkels
Konfor Home heeft in diverse specialisten en adviseurs klaarstaan om u te helpen bij het kiezen van de meubels die bij uw interieur passen! Zij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze en geven u graag advies over onze producten en het onderhoud hiervan. We zijn 7 dagen per week open.

Bestellen via de webshop doet u gemakkelijk:
Kies het gewenste artikel en plaats deze in de winkelwagen. Bent u klaar met shoppen? Ga dan naar de winkelwagen en controleer de bestelling en klik op ‘afrekenen’. Bent u al klant? Log dan in met de gegevens en reken af. Houdt rekening met het standaard levertermijn van 12 tot 16 weken. 

De producten van Konfor Home zijn kwalitatief hoogwaardig en daarom heeft u bij ons minimaal 2 jaar garantie op uw producten. Konfor Home is aangesloten bij de Centrale Branche Vereniging Wonen. Het exacte termijn vindt u op de orderbon.

Veel van onze producten hebben wij op voorraad, dit wordt ook op de website bij het product weergegeven. Staat deze er niet bij dan wordt deze altijd in productie genomen met de standaard levertermijn. Op onze sociale mediakanalen kunt u met ons meekijken naar onze showroom en voorraadmodellen.

Wanneer u een bezoek brengt in een van onze winkels staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor u klaar en kunt u terecht met alle vragen. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar via Instagram of Facebook.

Betalen

Ja, alle prijzen die vermeld zijn op de website zijn inclusief BTW. De verzendkosten worden apart berekend bij het afrekenen.

Nee, wanneer u niet het volledige bedrag in één keer betaalt vragen wij eerst om een aanbetaling zodat de koopovereenkomst bindend wordt. Voor bestellingen in de winkel vragen wij om een aanbetaling van minstens 30% over het totaalbedrag.

Via de webwinkel kunt u op verschillende manieren online betalen zoals gewend. U wordt vanzelf begeleid bij het afrekenen. Ook hier heeft u de optie om een aanbetaling te doen, let wel op dat het volledige bedrag betaald moet zijn voor de levering! Anders zijn wij genoodzaakt om de levering uit te stellen totdat eerst de volledige betaling volledig is voldaan.

U kunt ervoor kiezen om het bedrag in 1 keer te betalen of in delen. Wanneer u kiest voor betalen in delen vragen wij een aanbetaling van 30% over het totaalbedrag, het restantbedrag kan tot minimaal 3 dagen voor de levering worden voldaan via bankoverschrijving. In de winkels heeft u de mogelijkheid om contant te betalen of te pinnen.

We bieden de mogelijkheid online om achteraf in termijnen te betalen via Santander.

*Let op! Hier zijn extra kosten en voorwaarden aan verbonden. We kunnen online een aanvraag voor je regelen met een geldige ID, bankpas en een geldig werkcontract. De aanvraag kunt u vaak ook online bij het afrekenen zelf aanvinken. Santander beoordeeld de aanvraag voordat de bestelling definitief wordt.

Lees hier meer over Betalen in termijnen

Wanneer u een order plaatst en de aanbetaling is voldaan, krijgt u de orderbon per mail toegestuurd. Hierin staan de order en bankgegevens die nodig zijn bij het betalen via bankoverschrijving. Let hierbij goed op welke bankrekening u moet aanhouden, elke vestiging heeft zijn eigen rekeningnummer.

Als u heeft gekozen hebt om de openstaande restantbedrag bij levering te betalen is het alleen mogelijk om contant te betalen.

Wijzigingen

Indien u de bestelling wilt wijzigen kan dit tot uiterlijk 24 uur nadat de order is geplaatst. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 085-049 1425, of via de e-mail service@konforhome.nl onder vermelding van de ordernummer. 

Neem voor het wijzigen van de leverdatum minimaal 48 uur van tevoren contact met ons op via de klantenservice. De voorwaarden over het wijzigen van de leverdatum vindt u in onze algemene voorwaarden achterop de orderbon.

Protexx service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw meubel. U ontvangt voor de gehele serviceperiode hoogwaardige verzorgingsproducten. In elke set die u ontvangt zit een servicecertificaat ingesloten.

Bewaar uw aankoopfactuur van uw meubel in combinatie met uw servicecertificaat uit alle ontvangen onderhoudssets. Dit is uw garantiebewijs. Met dit garantiebewijs kunt u voor de gehele serviceperiode een beroep doen op de Protexx service. Indien zich gedurende de serviceperiode calamiteiten voordoen staat de Protexx Service Centre volledig tot uw beschikking. Zij zullen u met raad en daad terzijde staan. Waar nodig schakelen zij één van onze servicespecialisten in zodat uw meubel kosteloos hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten.

 

Bezorgen & Afhalen

Onze producten kunnen bezorgd en afgehaald worden. Bij het afhalen zijn geen kosten verbonden, laat het ons wel even van tevoren weten zodat we uw bestelling(en) klaar kunnen zetten.

De standaard levertijden die wij aanhouden zijn 12 tot 16 weken vanaf de besteldatum. Het kan zijn dat door onvoorziene omstandigheden deze tot 4 weken kan uitwijken. Op het moment dat uw bestelling binnen is, nemen wij contact met u op. In dit gesprek kunnen we samen met u de leverdatum inplannen.

Zodra uw bestelling bij ons in het magazijn is binnengekomen en gecontroleerd nemen wij contact met u op.

Ja, levering in het buitenland is ook mogelijk. Wij leveren in Duitsland en België. De kosten variëren per land. De precieze leverkosten naar uw locatie kunt u bij het afrekenen berekenen.

Woont u in een appartement zonder lift? Houdt er rekening mee dat onze bezorgdienst alleen bezorgt tot 3 hoog (in de desbetreffende gebouw), voor hogere verdiepingen wordt er een extra toeslag berekend voor het extra belastende werk.

Onze eigen bezorgdienst brengt geen extra kosten in rekening als uw meubelen met de lift naar boven kunnen (hogere etages). Als het niet mogelijk is om de meubels via de trap of met de lift naar boven te brengen, dan is een verhuislift vaak ook een mogelijkheid. De kosten hiervan komen echter wel voor uw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Nee, wel vragen wij om niet te ver te reizen zodat de levering plaats kan vinden. De bezorgdienst belt u een half uur van te voren op. 

Nee, dit doen wij niet omdat de leveringen aanzienlijk vertraagd worden. We vragen u vriendelijk rekening te houden met de restafval en deze zelf te deponeren op de juiste plek.

Onze medewerkers vragen vaak naar de afmeting van uw voordeur en eventuele krappe plekken, toch vragen we van u om rekening te houden dat het product minimaal door de ingang kan. Sommige meubels zijn erg groot en worden in één geheel geleverd. Bij een kleine corridor of een smal trappenhuis, is het vaak moeilijk in te schatten of de meubelen via de trap naar boven kunnen.

Mocht u twijfelen of de meubelen naar boven kunnen worden gebracht, adviseren wij om contact op te nemen met de klantenservice. Als het niet mogelijk is om via de trap of met de lift de meubelen naar boven te brengen, dan kan het ook nog met een verhuislift/touw e.d. De kosten hiervan komen echter wel voor uw rekening en deze verschillen per regio. Informeer van tevoren zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Nee, onze wagens worden altijd volgeladen, hierdoor hebben we geen extra ruimte om dit mee te nemen.

Indien u ervoor kiest uw meubels te laten bezorgen en monteren, worden deze gebruiksklaar voor u achtergelaten. Heeft u ervoor gekozen om de levering uit te stellen, dan laten wij de producten 3 weken kosteloos staan. Na 3 weken brengen wij € 37,50 per week opslagkosten in rekening.

Woonwinkels

Wij zijn op nationale feestdagen geopend met uitzondering van onze woonwinkel in Amsterdam en Rijswijk. Op nieuwjaarsdag zijn alle vestigingen gesloten. De actuele openingsdata vindt u via de contactpagina.

Ja, in Capelle aan den IJssel en Schelle (België) hebben wij een eigen gratis parkeerruimte direct voor de winkel. In Amsterdam en Rijswijk is het alleen mogelijk om betaald te parkeren in de garage of bij de aangewezen parkeervakken.

Mijn account

Met dit handige account heeft u toegang tot uw gegevens en bestellingen. Daarnaast kunt u via de account uw financiële status bekijken en wijzigingen doorvoeren.

In het menu rechts boven vindt u ‘Mijn account’, hier kunt u vervolgens uw e-mail invoeren en wachtwoord aanmaken. Uw ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.

Service

Wanneer u extra informatie wilt hebben over een bepaald product of gewoon deskundig advies wilt krijgen, kunt u altijd in onze winkels langskomen. Wij reageren ook op vragen via sociale media.

Graag helpen we u direct, staat uw vraag niet tussen de veel gestelde vragen? Bekijk dan hieronder onze contactmogelijkheden.

Algemene informatie
Voor algemene informatie kunt u onze klantenservice bereiken op maandag van 12:00 tot 17:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 tot 17:00 uur via het telefoonnummer 085 049 14 25.

Vragen over uw order?
Heeft u een vraag over uw order? Alle informatie over uw order kunt u terugvinden in uw account. Wij kunnen geen orderstatus aanvragen omdat de producten via vracht worden geleverd uit het buitenland, wij geven alleen de verwachte levertijd aan bij bestelling. Komt u er niet uit of heeft u een andere vraag over uw order? Stuur dan een mail naar info@konforhome.nl samen met uw ordernummer.

Defecten, retourneren of annuleren
Heeft u te maken met een defect product of vragen over retourneren of annuleren? Stuur dan een mail naar service@konforhome.nl. We helpen u graag verder.

Private shopping
Wilt u een Private shopping sessie aanvragen? Dat kan hier.

Klacht?
Heeft u een bestelling gedaan bij ons en heeft u ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die u graag aan ons wilt melden? Dat kan makkelijk via klacht@konforhome.nl. U kunt klachten melden over ieder onderwerp zoals onze producten of onze dienstverlening, iedere klacht is welkom. U krijgt uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

*Komt je vraag of probleem bij een ander afdeling dan kan dit extra tijd innemen.

Voor informatie en mediaverzoeken kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing & Communicatie via marketing@konforhome.nl. *Mails omtrent orders die hier binnenkomen worden niet in behandeling genomen.

Privacy & Veiligheid

Konfor Home respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Jazeker, wij zijn aangesloten bij het CBW. Zij bieden de garantie dat u bij ons zeker bent van uw aankoop. Zo moeten onze voorwaarden aan hun richtlijnen voldoen en bied de keurmerk onafhankelijke bescherming aan u.

CBW-erkend
CBW-erkenning is onder andere gericht op meubelwinkels. De CBW erkenning geeft zekerheid over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij met onze CBW-erkenning ook aangesloten bij de Geschillencommissie Wonen. De consument kan deze geschillencommissie inschakelen, welke een geschil dan onafhankelijk beoordeelt.

In de zoekbalk vindt u een slot en begint deze altijd met ‘https://‘. U verbind met onze webwinkel over een beveiligde connectie en bent afgeschermd voor onbevoegden.

Meer weten?
Lees alles over de voorwaarden van het CBW. Zo ben je altijd zeker van je aankoop!
Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.