Super Solden in de zomermaand juli met extra veel kortingen in de winkels. Geniet ook in Nederland van de Zomer Sale!

Veel gestelde vragen

Bestellen

Konfor Home heeft in diverse specialisten en adviseurs klaarstaan om u te helpen bij het kiezen van de meubels die bij uw interieur passen! Wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze en geven u graag advies over onze producten en het onderhoud hiervan.

Bekijk winkels

Heeft u een vraag over een product die u heeft gezien? Wilt u meer weten over kleuren, materialen of afmetingen, of een ander advies bij uw aankoop? Neem dan contact met ons op.

Veel van onze producten hebben wij op voorraad. Op onze sociale mediakanalen zoals Facebook en Instagram kunt u met ons meekijken naar onze huidige voorraadmodellen. Deze worden niet op de website vertoond of verkocht i.v.m. de snelle voorraadwisseling.

Voorraadmodellen
Deze kunt u direct zelf afhalen, hiervoor wordt u doorverzen naar een afhaalpunt of winkel waar uw product klaarstaat. Mocht u deze geleverd willen hebben, wordt er met u een bezorgafspraak ingepland. Dit kan vaak al binnen 2 weken.

Op-maat
Heeft u gekozen voor een meubel op maat in eigen kleur en/of afmeting, dan vragen wij om een beetje meer geduld. Het meubel wordt in productie genomen en wordt voor u speciaal gemaakt. Dat duurt eenmaal iets langer en heeft u wel een meubel dat aan uw woonwensen voldoet. Wij houden hierbij een standaard levertijd aan van 12 tot 20 weken, deze zijn ter indicatie en kunnen afwijken.

U krijgt een automatische sms om een afspraak in te plannen wanneer uw meubel gereed is.

Outletartikelen
Deze bezorgen wij niet en kunnen alleen afgehaald worden bij de desbetreffende winkel of afhaalpunt.

Wanneer u een bezoek brengt in een van onze winkels staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor u klaar en kunt u terecht met alle vragen. Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar via Instagram of Facebook of via de mail info@konforhome.nl.

In de zoekbalk vindt u een slot en begint deze altijd met ‘https://‘. U maakt verbinding met onze webwinkel over een beveiligde connectie en bent afgeschermd voor onbevoegden.

Bezorgen & Afhalen

Kiest u voor bezorging & montage? Dan worden uw meubelen tot 3 hoog bezorgd in het desbetreffende gebouw, voor hogere verdiepingen wordt er een extra toeslag berekend voor het extra belastende werk. Onze bezorgdienst brengt geen extra kosten in rekening als uw meubelen met de lift mee naar boven kunnen (hoger dan 3 etages).

Mocht het niet mogelijk zijn om uw meubels via de trap of lift naar boven te brengen, dan is een verhuislift vaak een mogelijkheid. De kosten hiervan komen voor uw eigen rekening en verschillen deze per regio. U bent zelf verantwoordelijk dat de meubels door uw ingang en/of voordeur etc. passen.

U betaald hierbij voor het bezorgen, de montage krijgt u als gratis service erbij. Nadat de meubelen op de plek is gemonteerd kijken ze samen met u alles na. Mochten er gebreken zijn worden deze ook vermeld in het serviceformulier, als de controle is afgerond kunt u tekenen voor ontvangst.

Toch niet tevreden
Heeft u achteraf toch nog wat gezien wat u niet bevalt? Dan kunt u hiervoor een mailtje sturen naar service@konforhome.nl met uw ordernummer, foto’s. en beschrijving. De klantenservice reageert doorgaans binnen 5 dagen (uiterlijk 14 dagen).

Wij werken altijd met verwachte levertijden! Dit omdat uw bestelling in productie gaat. Dit geldt in zowel in de winkels als in de Webwinkel.
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u een orderbon en nemen wij uw order in productie. Onze huidige levertijden zijn 8 tot 16 weken, wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een maximale levertijd van 20 weken.

Bezorgadres
Uw meubels worden bezorgd op het adres wat bij ons bekend staat. Is uw adres gewijzigd of wilt u deze ergens anders laten bezorgen, dan kunt u dit doorgeven via de klantenservice 085 049 1425 (NL). Doe dit minimaal 5 dagen voor levering.

Bezorgdatum
De bezorgdatum wordt altijd in overleg met u ingepland. Wij sturen u hiervan niet een automatische mail en vragen we u deze te noteren in uw eigen agenda, mocht u een bevestiging per mail willen regelen we dat graag. Deze kunt u telefonisch of via de mail aangeven.

Tijdstip van bezorging
Heeft u gekozen voor ‘Levering & montage’? Dan wordt u een half uur van tevoren op de dag van levering gebeld door de bezorgdienst. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd aan te geven.

Heeft u een kleinere artikel besteld? Dan worden deze via Post Nl verstuurd. In dat geval ontvangt u een Track & Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.

Niet thuis bij bezorging
Konfor Home heeft een eigen bezorgdienst, Bent u niet thuis op het moment van bezorging zonder minimaal 2 dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan worden er 150,- in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Op de leverdag wijzigen wordt er 250,- in rekening gebracht. Een nieuwe bezorgafspraak inplannen kunt u regelen door te bellen naar onze klantenservice.

Bezorgdatum aanpassen
Wilt u de gemaakte afspraak verzetten omdat deze niet goed uitkomt om welke reden dan ook? Dit kunt u telefonisch of via de mail verzetten. Tot 2 dagen voor levering is deze service gratis. Doet u dit later? Dan zijn de kosten 150,-. Op de leverdag zelf is dit 250,-.

Wij verzetten uw afspraak tot 2x toe, daarna wordt deze verzet met extra kosten van 75,- per keer.

Tijdens de lockdown is het mogelijk om onze voorraadmeubels, showroommodellen en outletartikelen te kopen op afstand en op te halen bij de desbetreffende locatie.

Voor het ophalen van je bestelling hebben we wel een aantal regels:

  • • U wordt per mail of telefonisch benaderd voor het plannen van een afspraak
  • • Betaling vooraf op locatie
  • • Draag een mondmasker
  • • Blijf thuis bij gezondheidsklachten

 

Bij het winkelen van outletartikelen is er geen garantie na de aankoop, wij attenderen u erop deze modellen eerst goed te bekijken.

Konfor Home heeft een opslag waar uw aankopen netjes en gratis geplaatst worden tot het moment van levering.

  • • Opslag tot 1 maand is gratis (vanaf de beloofde leverweek op uw order).
  • • Wilt u de levering langer dan 1 maand uitstellen? Dat is mogelijk. Hierbij komen wel opslagkosten in rekening van 37,50,- per week

Betalen

Bij bestelling in één van onze winkels betaald u minimaal 30 procent van het totale aankoopbedrag. Dit bedrag kunt u betalen met:

  • • Pin of Creditcard (Visa & Mastercard)
  • • Contant

Wilt u betalen met een waardebon van Konfor Home? Dit kan als u een bestelling plaatst in de winkels. De waardebon kan helaas niet online worden ingewisseld.

Het resterende bedrag wordt dan bij levering vooraf betaald. De volgende opties zijn mogelijk:

  • • Vooraf via overschrijving (tot 3 werkdagen voor levering).
  • • Vooraf in onze winkels (tot 1 dag voor levering).

In de webwinkel kunt u betalen met:

  • • iDeal
  • • Bancontact
  • • Maestro
  • • Mastercard
  • • Sofort Banking
  • • Betaalplan via Santander
  •  

Wilt u betalen met een Waardebon van Konfor Home?
Dat kan als u een bestelling plaatst in één van onze winkels. Deze kunt u helaas niet in de webwinkel gebruiken.

Garantie & Service

Uitsluitingen op garantie
De showroommodellen zijn uitgesloten van de garantie. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en oneigenlijk gebruik zoals het ontstaan beschadigingen door schuld, opzet en geweld.

Klachten
Heeft u ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die u graag aan ons wilt melden? Dat willen we graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Dat kan makkelijk via klacht@konforhome.nl, vermeld daarbij:

  • • Uw ordernummer
  • • Op welk meubel het probleem is ontstaan
  • • Duidelijke probleemomschrijving
  • • De plaats op het artikel
  • • Voeg waar mogelijk foto’s toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto)

U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Service buiten de garantie
Is uw artikel buiten de garantie en heeft u toch een gebrek, dan staan we klaar voor passend advies. Tevens kunt u ook gebruik maken van onze servicemonteurs die ter plaatste veel kunnen repareren. Onze servicemonteurs staan ter beschikbaar voor alle klanten van Konfor Home en worden aangeboden tegen een gereduceerd tarief buiten de garantietermijn. De bezoekkosten zijn €100 (incl. voorrijkosten en uurloon) in Nederland. Zijn er extra materialen of onderdelen nodig dan informeren we u over de mogelijke extra kosten. 

Heeft u een product in één van onze winkels besteld en wilt u de bestelling wijzigen of annuleren? Wijzigingen kunt u tot 48 uur na het bestellen doorgeven. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 085-049 1425, of via de e-mail service@konforhome.nl onder vermelding van uw ordernummer. Na 48 uur wordt uw bestelling definitief verwerkt en is wijzigen niet mogelijk.

U kunt altijd annuleren. Hier zijn kosten aan verbonden. De aanbetaling bent u kwijt en wordt er 30 procent van het totaalbedrag gefactureerd. 

Als de leverdatum al was vastgelegd, brengen wij 50 procent (i.p.v. 30 procent) van het totaalbedrag in rekening.

Het is niet mogelijk om na levering uw meubels te ruilen of te retourneren.

Winkels

De openingstijden verschillen per winkel. De actuele openingstijden vindt u hier.

U kunt gratis parkeren in:

  • • Amsterdam winkelcentrum Akerpoort
  • • Capelle aan den IJssel
  • • Schelle (België)
  • • Tongeren (België)

 

In Amsterdam Vila Arena en Rijswijk is het alleen mogelijk om betaald te parkeren in de garage of bij de aangewezen parkeervakken.

Privacy

Konfor Home respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Voor informatie en mediaverzoeken kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing & Communicatie via marketing@konforhome.nl. 

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.