Header1

Algemene voorwaarden

Konfor Home is CBW-erkend en ben je bij ons verzekerd van een veilige aankoop. Naast onze eigen algemene voorwaarden nemen wij ook de algemene voorwaarden van het CBW over, deze en onze voorwaarden vind je hier.

CBW
Konfor Home en alle filialen zijn onderdeel van Grande Emporio Holding B.V.

1. Op de meubelen uit ons assortiment verlenen wij een volledige garantie van één of twee jaar (afhankelijk van uw aankoop) volgens de Centrale Branche Wonen Vereniging. Op de constructie van onze meubelen ontvangt u een garantie van twee jaar of meer afhankelijk van uw aankoop.
2. Als gevolg van gebruik kunnen onze meubelen sporen gaan vertonen zoals het vormen van plooien, het verkleuren en pillen van stof of het werken van hout. Deze gebruiksverschijnselen vallen buiten onze garantie.
3. Ontstaat er onenigheid over de door ons verleende garantie, dan is het beide partijen toegestaan een onafhankelijke deskundige in te schakelen.
4. De meubelen uit onze outlet- en show-collectie zijn voor verkoop al in gebruik geweest als showroomproduct. Daardoor kunnen wij op deze modellen geen garantie verlenen. Ook op modellen die met korting zijn afgenomen wordt geen garantie verleend.
5. Heeft u een gebrek geconstateerd bij aflevering van uw bestelling? Dan kunt u dit uiterlijk binnen drie dagen per e-mail aan ons laten weten. Daarbij is het noodzakelijk een foto van het defect bij te sluiten.
6. Indien mogelijk herstellen wij het door u gemelde defect. Als dit nodig is geeft u ons daarvoor maximaal drie maal de gelegenheid. 
7. Mocht dat gewenst zijn, dan schakelen wij de fabrikant van uw meubel(en) in om uw klacht af te handelen. Vanzelfsprekend blijven wij eindverantwoordelijk.

1. Heeft u een wijziging op uw bestelling? Dan dient u deze binnen 24 uur aan ons door te geven. Wanneer een op maat bestelde product in productie is gegaan is wijzigen niet meer mogelijk.
2. Konfor Home heeft altijd het recht om (een deel van) uw bestelling niet te accepteren.

1. Veel van onze artikelen worden op bestelling gemaakt. Daardoor kunnen wij nooit een exacte levertijd aangeven en ontvangt u van ons altijd een verwachte levertijd.
2. Het kan voorkomen dat artikelen eerder geleverd worden dat de aangegeven levertijd. Indien u dit niet wenst kunt u dit vooraf bij ons aangeven.
3. Bij levering zijn wij afhankelijk van onze fabrikanten en leveranciers, daardoor kan een extra termijn in levertijd voorkomen.
4. Is uw bestelling onjuist geleverd? Dan zorgen wij natuurlijk voor een oplossing. Daarbij is een nieuwe levertijd van kracht.

1. Indien uw bestelling uit meerdere meubelen bestaat kunnen wij deze bestelling in meerdere bezorgingen aanleveren.
2. Als extra service worden de door u bestelde meubelen bij uw woning naar binnen gebracht. Uiteraard is het uw verantwoordelijkheid dat de toegang van uw woning passend is voor deze meubelen.
3. Bij het naar binnen brengen van de door u bestelde meubelen zijn wij vanzelfsprekend voorzichtig. Omdat het naar binnen brengen een extra service is zijn wij echter niet aansprakelijk voor eventuele schade aan vloeren of muren. Wel zijn we aansprakelijk voor eventuele schade aan uw meubelen.
4. Is het niet mogelijk uw meubel(en) op een normale wijze of via een trap, takel of verhuislift naar binnen te brengen? Dan gebeurt het op een andere wijze, in overleg. Wij zijn dan echter niet meer aansprakelijk voor eventuele schade aan uw meubel(en).
5. Indien uw meubel(en) via een trap bezorgd dienen te worden dan kan tot tot en met de derde verdieping. Er dient vanzelfsprekend wel voldoende ruimte te zijn voor vervoer naar boven en het meubel dient niet te zwaar te zijn.
6. Heeft u een verhuislift, glaszetter of takel nodig voor het naar binnen brengen van uw meubel(en)? Dan zijn deze eventuele extra kosten voor u. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het opruimen en of meenemen van het verpakkingsmateriaal van uw meubel(en).
7. Heeft u meerdere producten besteld en wilt u een deel levering? Wij kunnen uw bestelling verspreid over meerdere momenten leveren. Daar zijn echter wel kosten aan verbonden.
8. Kunt u uw bestelling nog niet ontvangen? Dan slaan wij uw meubelen graag voor u op. Dat is gratis tot uiterlijk twéé weken na aankomst in ons magazijn. Na deze periode rekenen wij vijfentwintig euro per week voor het opslaan van uw meubelen.
9. Heeft u een outlet-, voorraad- of showmodel besteld? Dan dient u dat binnen twee weken af te nemen. Is dat niet mogelijk, dan berekenen wij u per week vijfentwintig euro extra opslagkosten.

  1. 1. Al onze artikelen worden geleverd tegen de op het moment van aankoop geldende prijzen.
  2. 2. Is het aan u geleverde artikel niet in orde dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een oplossing. U dient uw aankoop in dit geval wel te betalen. Indien de levering van uw artikel wordt uitgesteld kunnen wij ook uw betalingstermijn opschorten. 
  3. 3. De door u bestelde meubelen zijn eigendom van Konfor Home zo lang ze niet volledig betaald zijn.
  4. 4. Indien u niet voldoet aan uw betalingsverplichting verhogen wij het totaalbedrag van uw bestelling met tien procent. Dit is exclusief de kosten voor een eventuele incassoprocedure.
  5. 5. Indien u een bestelling annuleert van artikelen die niet onder herroepingsrecht vallen rekenen wij vijftig procent van de aankoopsom.

1. Veel van de door ons geleverde artikelen worden op maat en naar wens gemaakt. De productie van deze artikelen vindt plaats na bestelling en daarom geldt bij deze artikelen altijd een levertijd. Op deze artikelen geldt ook daarom geen retourrecht. Artikelen die niet zijn uitgezonderd van herroepingsrecht en die op afstand besteld zijn kunnen wel binnen veertien dagen retour gezonden worden.
2. Wilt u gebruik maken van het herroepingsrecht? Zorg er dan voor dat u de verpakking van uw artikel bewaart en ga zorgvuldig om met het product. Bij het ontbreken van de verpakking of schade aan het product kunnen wij u kosten berekenen.
3. De gemaakte kosten voor het retour zenden van uw bestelling zijn voor uw rekening.

1. Niets op onze website mag zonder onze toestemming door derden worden gebruikt.
2. Gebruikers van onze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de informatie die op de website wordt aangeboden.
3. Alle informatie die wordt geboden is onder voorbehoud van typefouten, vergissingen, prijswijzigingen en ontwikkelingen op de markt.
4. De door ons getoonde afbeeldingen zijn puur ter illustratie. Wij raden altijd aan om langs te komen in de winkel.
5. De getoonde maten van onze producten zijn ter indicatie. Bij het definitieve artikel kunnen deze maten ongeveer drie procent afwijken.

Meer weten?

Lees hier alles over de voorwaarden van het CBW.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.